باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ

برای ولایت تعیین تکلیف می‌کنند

-حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به سه خط قرمز مهم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: خط قرمز اول قانون است. در ارتباط با نامزدهای انتخاباتی هم در تبلیغات انتخاباتی و هم هواداران آن‌ها و هم در مقدمات انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها هیچ کس فوق قانون نیست. خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به خط قرمز دوم انتخابات پیش رو گفت: خط قرمز دوم انسجام و وحدت است. وی افزود: خط قرمز سوم حفظ حریم اخلاق و ولایت است که روح قداست ما محسوب می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه با اشاره به حضور حماسی مردم در نهم دی ماه و 22 بهمن سال گذشته برای مقابله با کسانی که به دنبال ایجاد اختلاف و فتنه در کشور بودند، گفت: رهبری عزیز ما فرمودند که یک رأی بیشتر ندارد. چرا کسانی خود را بالاتر از ایشان می‌دانند و برای ولایت تعیین تکلیف می‌کنند.

-سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش ۴ هزار نفری سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج با انتقاد از تعدد بیش از اندازه کاندیداها در انتخابات‌های ریاست جمهوری افزود: البته محدود کردن کاندیدا به یکی دو نامزد نیز، کار درستی نیست. فرمانده کل سپاه با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق‌مداری، قانون‌مداری و توجه به قانون در برگزاری انتخابات توسط بسیجیان تصریح کرد: حضور بسیجیان در برگزاری انتخابات آتی و خلق حماسه سیاسی در سال‌جاری بسیار تاثیرگذار است و در این میان سرمربیان حلقه‌های صالحین نقش ویژه‌ای در بصیرت‌افزایی میان بسیجیان دارند. وی ادامه داد: توجه به معیارها و بیانات مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح بسیار دارای اهمیت است؛ باید در حلقه‌های صالحین بحث‌ها و هم‌اندیشی‌ها صورت گیرد و با کنار گذاشتن سلایق شخصی تا حد ممکن به‌ نقطه‌نظر واحدی در مورد بیانات حضرت آیت‌الله العظمی‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برسیم.

-محمدجواد لاریجانی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید: نق زدن درباره صلاحیت کاندیداها از الان، نشانه‌ برنامه‌های دشمن است؛ چرا که مقطع کنونی زمانی برای بحث درباره صلاحیت‌ها نیست و اینها نشانه توطئه دشمن است. لاریجانی ادامه می‌دهد: افرادی که سخنان آنان بوی دعوا، نق زدن و حرف‌های غیر عقلایی می‌دهد، برای عرصه انتخابات ریاست جمهوری مناسب نیستند؛ این انتخابات برای انتخاب
رئیس جمهور است نه انتخاب فیلسوف و یک نامزد انتخابات، باید درباره مسائل روز کشور برنامه داشته باشند. وی تصریح می‌کند: در این انتخابات قانون مبناست و هر گونه اظهارات و تفسیر شخصی از انتخابات، تردید ایجاد کردن در سلامت برگزاری انتخابات و...، ایجاد تنش می‌کند و باعث دشمن شادی ما می‌شود. لاریجانی می‌آورد: اگر صلاحیت کسی رد شد، وطن پرستی او ایجاب می‌کند که سکوت کرده و به تصمیم قانون تن در دهد و این می‌شود نقش آفرینی در حماسه سیاسی که اگر عکس این امر اتفاق بیفتد، دشمنان تلاش می‌کنند از آن برای نقشه‌های خود استفاده کنند.

- برادر رئیس‌جمهور گفت: با جانبداری از احمدی‌نژاد دنیا و آخرت خود را فنا نمی‌کنم و ولایت را به او ترجیح می‌دهم. به گزارش فارس، داوود‌احمدی‌نژاد در جلسه پرسش و پاسخ بصیرتی «گذر از فتنه و انحراف در انتخابات 92» با بیان اینکه ارتباطی با رئیس‌جمهور ندارم، اظهار کرد: احمدی‌نژاد در سه نامه‌ای که تاکنون برای بنده نوشته، مرا بی‌دین خوانده و این امر حجت را برایم تمام کرده است. داوود احمدی‌نژاد با بیان این‌که جریان انحرافی به دنبال ورود به انتخابات نیست، گفت: اگر این‌گونه بود قبل از فرا رسیدن انتخابات، کشور را رها نمی‌کردند و اقتصاد را به نابودی نمی‌کشاندند. برادر رئیس‌جمهور در ادامه مدعی شد مشایی ثبات هویتی ندارد و به دنبال ورود به انتخابات ریاست جمهوری نیست زیرا می‌داند در انتخابات رأی نمی‌آورد. وی اظهار کرد: شورای نگهبان برای پست بالاتر مشایی را تایید صلاحیت نمی‌کند و جریان انحرافی به دنبال شیطنت است. داوود احمدی‌نژاد جریان انحرافی را خالق گرانی و بی‌بندوباری در جامعه معرفی کرد و افزود: بعضی از مشکلات اقتصادی ربطی به بحث ارز ندارد و در بسیاری از موارد سوءمدیریت است.

- مصطفی کواکبیان در نشست خبری «تا انتخابات» در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان قم گفت: چنانچه اصلاح‌طلبان با اجماع وارد شوند پیروز می‌شوند یا حداقل پای ثابت مرحله دوم خواهند بود و به یقین تمایل بیشتری در زمان انتخابات خواهند داشت. کاندیدای احتمالی ریاست‌جمهوری با بیان این‌که اگر خاتمی وارد عرصه انتخابات شود به نفع او کنار خواهد رفت تصریح می‌کند: حداقل 500 نفر از سراسر کشور ابلاغ تکلیف کردند که من در انتخابات شرکت کنم و همان افراد هم نظر نهایی را می‌دهند ولی به عنوان نظر شخصی می‌توانم بگویم اگر خاتمی بیاید من کنار می‌روم اما عقیده دارم که این اتفاق نمی‌افتد.
وی ادامه می‌دهد: ما هم خودمان را اصولگرا می‌دانیم اما جزو جبهه اصولگرایان نیستیم بلکه بر اساس مبانی این حرف را می‌زنیم؛ امروز طیف گسترده‌ای از افراد خود را اصولگرا می‌دانند در حالیکه اگر این چنین بود برخی اتفاقات رخ نمی‌داد. وی می‌افزاید: تاکنون تقسیم کاری با هیچ فرد یا گروهی نداشته‌ام و تنها در صورت اجماع منطقی بر اساس راهکارهای سه‌گانه اصلاح‌طلبان کنار می‌روم وگرنه تا آخر انتخابات در صحنه حضور خواهم داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۷
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی