باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

مردم نمی‌توانند اشکنه هم بخورند

مرد همیشه منتقد دولت، دیروز در صحن علنی مجلس با بیان این‌که مردم دیگر نمی‌توانند اشکنه هم بخورند، گفته: این دیگر هرج و مرج بازار ماشین نیست که زندگی روزمره را داغان می‌کند! مردم گوشت نخورند، حبوبات نخورند، اشکنه هم نخورند که یک قاشق روغن می‌خواهد؟ احمد توکلی که دائماً مقابل هر طرح اصلاح اقتصادی دولت ایستادگی می‌کند، خطاب به علی لاریجانی تاکید کرده: ما از شما رئیس مجلس می‌خواهیم مانند گذشته که وقتی مسائل مهمی در‌خصوص زندگی مردم به وجود می‌آمد، جلسه می‌گذاشتید، این‌بار نیز از همین الآن به وزرا ابلاغ کنید تا در جلسه بعدی به مردم گزارش دهند که با چه وضعیتی کشور را اداره می‌کنند.
این تذکرها و ادعاها در حالی مطرح می‌شود که مجلس نهم با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت ماهیانه 250 هزار تومان به مردم مخالفت کرد!

احمد توکلی از پسر خاله خود علی لاریجانی می خواهد فکری بکند و امروز صبح این سخنان از رادیو بصورت ویژه ای پخش گردید. احمد توکلی در سخنرانی قبل از عید خود در دانشگاه ارومیه هم وضعیت اقتصادی کشور را سیاه و تاریک ترسیم نمود. البته مجلس با وجود مخالفت با افزایش یارانه ها حامل های سوختی را 38% گران کرده است و کیهان نوشته بود اگر یارانه ها 250 هزار تومان شود گرانی ده برابر می شود و نمی گویند پس این همه گرانی دلیلی برای افزایش یارانه ها هست یا نیست؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۷
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی