باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷ ق.ظ

دیگه چه خبر یکشنبه ای ایران

مأموریت برای اطلاع رسانی درباره مفاد نامه محرمانه رهبری
خبر اول این که حجت‌الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است در گفت‌و‌گو با هفته‌نامه پنجره وابسته به علی زاکانی یکی دیگر از کاندیداهای ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود نامه معروف رهبری درباره برکناری مشایی را شما مطرح کردید آیا به صلاح بود که مطرح شود؟ می‌گوید: «به طور کلی اشاره می‌کنم. همان طور که مستحضرید نامه مقام معظم رهبری، ‌محرمانه و دستنویس معظم له بود و کسی از محتوای آن اطلاع نداشت و بعد از یک فاصله زمانی که مفاد نامه اجرایی و عملیاتی نشد، بنده ماموریت یافتم که مفاد نامه را به اطلاع مردم برسانم!»
اما در جواب کوتاه ابوترابی فرد نکات جالبی نهفته است: اول: چرا آقای ابوترابی فرد در مصاحبه‌ای تفصیلی که ریز زندگینامه خود را به صورت مفصل توضیح داده‌اند در پاسخ به این سوال مهم و حساس ترجیح می‌دهد که به صورت کلی اشاره کرده و وارد جزییات نشوند، شاید جزییات این جریان از برخی جهات به ضرر وی و اطرافیانش در برخی نهادهای خاص است. دوم: ابوترابی فرد می‌گوید این نامه محرمانه بوده است و کسی از محتوای آن اطلاع نداشت، آیا رهبر انقلاب شخصاً محتوای این نامه را به آقای ابوترابی فرد داده‌اند که رسانه‌ای کنند، این موضوع محال به نظر می‌رسد و ایشان باید بگویند چه کسی چنین ماموریتی به وی داده! سوم: ابوترابی فرد از فاصله زمانی که مفاد دستور رهبری اجرایی نشده صحبت می‌کند و دلیل افشای این نامه را چنین موضوعی اعلام می‌کند اما نمی‌گوید که این فاصله زمانی چند روز بوده است! و آیا همین چند روز باعث شده که نامه توسط جناب ابوترابی‌فرد افشا شود؟

منظور احمدی نژاد از کسانی که نمی گذارند کار کند، ما هستیم
خبر دیگر این که عضو هیات رئیسه مجلس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که اگر در روز اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، یک کاندیدای با تدبیر، اقتصاد فهم و معتدل اعلام شود، تورم حبابی شکسته می‌شود و قیمت ارز و سکه و دلار تا 15 درصد کاهش می‌یابد، گفته: اگر در روز اعلام نتیجه، کاندیدای احمدی‌نژاد به عنوان فرد پیروز اعلام شود، قیمت ارز و سکه بالا می‌رود! محمدرضا باهنر در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که در دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، همچنین اظهار داشته: احمدی‌نژاد بسیار ساده زیست بود و بار و بنه‌ای برای خودش در طول این مدت جمع نکرد و می‌توانم در مورد شخص رئیس جمهور و اعضای کابینه به صورت اعم، این شهادت را بدهم که همه آنها ساده زیست بودند.
نایب رئیس مجلس با بیان این‌که آثار تحریم‌ها در وضعیت اقتصادی کشور 40 درصد است، گفت: 60 درصد از مشکلات اقتصادی ناشی از ناهماهنگی‌ها، بی‌برنامگی‌ها، دوباره کاری‌ها و خودمحوری هاست. در ادامه این نشست دانشجویی باهنر با تقدیر از اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها توسط احمدی‌نژاد گفت: باید به این دولت «ای ول» گفت که شانه زیر بار داد و این قانون به قول خلبانان تیک آف و استارتش هم خوب بود، اما در اجرا از قانون منحرف شد و این شیرینی ذائقه را تبدیل به تلخی کرد! وی ادامه داد: این‌که رئیس جمهور می‌گوید اینها نمی‌گذارند من کار کنم منظورش ما هستیم. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر احمدی‌نژاد می‌گوید 250 هزار تومان می‌خواهم یارانه بدهم و نمی‌گذارند، بله می‌شود 250 هزار تومان یارانه داد اما یک شرط کوچک هم دارد و آن گران شدن کالاهای یارانه‌ای است یعنی به یک جیب مردم 250 هزار تومان وارد شود و از جیب دیگرشان 500 هزار تومان خارج شود یعنی بنزین 700 تومان بشود 7000 تومان آیا مردم راضی هستند؟! محمدرضا باهنر همچنین در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درخصوص دعوت از سلایق و جناح‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری افزود: تردیدی ندارم که منظور مقام معظم رهبری اصلاح‌طلبان و حضور آن‌ها در رقابت سیاسی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بوده است. وی در پاسخ به سوال انحرافی بودن یا نبودن اسفندیار رحیم مشایی گفت: وی نه تنها انحرافی است بلکه در رأس هرم انحرافیون نیز قرار دارد! باهنر تصریح کرد: صحبت در مورد تایید صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی در حیطه اختیارات و مسئولیت من نیست ولی اگر ایشان ثبت‌نام و تایید صلاحیت شود، من رقیب جدی وی هستم. نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مصلحت نیست که اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس جمهور ایران شود!

یادم نیست به احمدی نژاد رأی دادم یا هاشمی!
شنیدیم که حبیب الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در یک برنامه تلویزیونی درباره مسائل مربوط به انتخابات نهم ریاست جمهوری اظهار داشت: سال ۸۴ ما در دور اول آقای لاریجانی را قبول داشتیم و به ایشان رأی دادیم اما در دور دوم کارها جور دیگری شد و نظر ما در موتلفه بین آقای هاشمی رفسنجانی و آقای احمدی‌نژاد این بود که ما هر دو را صالح بشماریم و هر کس به هر کدام رسید، رأی بدهد. خودم به خاطر ندارم که به هاشمی رفسنجانی رأی دادم یا به آقای احمدی‌نژاد.

زمان هاشمی در اثر تورم افراد کشته شدند
با خبر شدیم که محسن رضایی یار دیرین هاشمی رفسنجانی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفته: گرانی و تورم مربوط به این دولت نیست و در دوره دولت هاشمی رفسنجانی به ۵۰ درصد رسید که در نتیجه آن مردم شهرهای اسلامشهر، شیراز و مشهد به خیابان‌ها ریختند و حتی در اسلامشهر ۲ نفر کشته شدند. وی می‌افزاید: اگر مشکلات راه‌حل داشته باشد مردم آنها را تحمل می‌کنند. این انتظار مردم از مسئولان است. این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهار داشت: دشمن با آگاهی از ضعف اقتصادی وقتی از راه جنگ نتوانست ملت ایران را شکست دهد از راه اقتصادی به مقابله با ملت ایران روی آورد.

هاشمی نمی‌آید! ... نه می‌آید!
خبر رسیده که روزهای گذشته مجدداً اخبار جدیدی از آمدن و نیامدن هاشمی رفسنجانی منتشر شد، ‌در آخرین این اخبار یاسر هاشمی در تبریز می‌گوید پدرم حتماً برای انتخابات می‌آید و محسن هاشمی در تهران این خبر را سوءبرداشت از صحبت‌های برادر اعلام و آن را تکذیب می‌کند و کمی بعد هر دو برادر در گفت‌وگو با یک روزنامه اصلاح‌طلب این خبرسازی‌ها را برای ناامید کردن هاشمی از ورود به عرصه می‌خوانند و از انتشار چنین اخباری ابراز تأسف می‌کنند. از سوی دیگر علی یونسی، وزیر اطلاعات دولت خاتمی می‌گوید: هاشمی قطعاً نمی‌آید چرا که حسن روحانی با توصیه او وارد این عرصه شده است و در همین حال سعید حجاریان از اعضای اصلی اتاق فکر دولت اصلاحات نیز می‌گوید: آقای هاشمی دقیقه 90 وارد عرصه انتخابات می‌شوند و تمام معادلات را بر هم می‌ریزند و من معتقدم ایشان حائز اکثریت آرا می‌شوند. در جای دیگری صادق زیباکلام از احتمال بسیار کم آمدن هاشمی سخن می‌گوید و علی تاجرنیا، نماینده مجلس ششم می‌گوید بر سر هاشمی رفسنجانی اجماع داریم و در همین حال اخباری هم از جلسه کامرانیه منتشر می‌شود که بنا شده به‌زودی در یک نشست دوستانه و خانوادگی هاشمی رفسنجانی اعلام کاندیداتوری کند.

احمدی‌نژاد از انجام سفرهای استانی خجالت بکشد!
دست آخر این که سید علی بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری اصلاح‌طلب ایلنا در رابطه با دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای دولت در این روزهای پایانی هیچ پیامد مثبتی نه برای دولت و نه نظام و مردم ندارد! وی افزود: در دور چهارم سفرهای استانی شاهد کمرنگ شدن اقبال مردمی از استقبال رئیس جمهور هستیم و تنها شاهد هستیم جمعی از مردم و دانش‌آموزان را برای استقبال رئیس جمهور در استان‌ها جمع‌آوری می‌کنند و این گونه استقبال از رئیس جمهور وهن برای دولت است. عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که همه از این سفر‌ها برداشت‌های سیاسی می‌کنند بیان کرد: احمدی‌نژاد باید از انجام سفرهای استانی خجالت بکشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۸
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی