باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

عضو حقوقدان شورای نگهبان با تاکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند از طرف شورای نگهبان قضاوت کند، گفت: تاکنون هیچ صحبتی در مورد هیچ نامزدی به طور خاص در شورای نگهبان مطرح نشده است و رسیدگی به صلاحیت‌ها پس از ثبت‌نام‌ انجام می‌شود.

به گزارش فارس، محسن اسماعیلی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به اینکه آیین نامه داخلی این شورا برای ارزیابی کاندیدای ریاست‌جمهوری چه زمانی نهایی می‌شود، گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قبل از ثبت‌نام کاندیداها آیین‌نامه را نهایی کنیم، البته نمی‌توان به این آیین‌نامه اکتفا کرد، در قانون انتخابات ریاست جمهوری هم به مطالب و نکات بسیار مهمی اشاره شده است که نامزدها و داوطلبان باید به آن توجه داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه مدیر مسوول روزنامه کیهان در روزنامه‌اش نوشته که سران فتنه و محمد خاتمی حق شرکت در انتخابات را ندارند، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند از طرف شورای نگهبان قضاوت کند، شورای نگهبان پس از ثبت‌نام کاندیداها حتما صلاحیت‌ها را مورد رسیدگی قرار خواهد داد و اعلام می‌کند، اینکه گمانه‌زنی کنند هیچ مبنای حقوقی و اثری بر شورای نگهبان ندارد و شاید برای فضای سیاسی کشور هم خیلی مناسب نباشد. اسماعیلی با بیان اینکه هیچ صحبتی تاکنون در شورای نگهبان در مورد هیچ‌ نامزدی به طور خاص مطرح نشده است، گفت: رسیدگی شورای نگهبان به صلاحیت کاندیداها پس از ثبت نام‌ها است و آن زمان به پرونده‌ها رسیدگی خواهد شد و دقیقا طبق قانون بررسی‌ها انجام می‌شود. این عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به استفاده عده‌ای از بودجه‌های دولتی و بیت‌المال برای تبلیغات، تصریح کرد: اگر اثبات شود که از موقعیت‌ها و امکانات دولتی و عمومی به نفع کاندیدایی استفاده شده حتمأ و بدون شک این موضوع در بررسی صلاحیت‌ها مد نظر قرار خواهد گرفت و همه چیز در شورای نگهبان بررسی می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۰
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی