باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ

سخنان احمدی نژاد در دیدار با نخبگان استان

رییس جمهور گفت: امروز نیازمند یک تصمیم و اقدام ملی و خط‌شکنی هستیم که همه باورها و مناسبات به نفع ملت ایران، توحید و عدالت عوض شود.
دکتر محمود احمدی نژاد بعدازظهر امروز (یکشنبه) در جریان سفر به استان آذربایجان غربی در مراسم حماسه حضور و در دیدار جوانان و نخبگان این استان با طرح این سوال که چرا نیازمند حماسه هستیم، گفت: یک ملت در مسیر تعالی و پیشرفت خود به موانع دشمن ساخته و یا حتی موانع طبیعی در حرکت کمالی خود مواجه می‌شود، به نحوی که حقایق جابه‌جا و دسترسی به هدف پیچیده می‌شود و تغییر این شرایط نیازمند حماسه است.
رییس جمهور گفت: حماسه اقدام شجاعانه، مؤمنانه و هدفمند برای تغییر شرایط به نفع یک ملت است.
دکتر احمدی نژاد خاطر نشان کرد: خیلی اوقات تغییر یک شرایط به نفع یک ملت ممکن است سال‌های طولانی زمان ببرد، اما حماسه می‌تواند کارهای بزرگ را در مقطع کوتاه به ثمر برساند و در حقیقت حماسه، باز کردن راه برای آزاد شدن انرژی عظیم یک ملت است که بعضاً یک نفر، یک گروه و یا یک ملت آن را رقم می‌زند.
رییس جمهور با تأکید بر اینکه شرایط یک کشور و ملت‌ها نیازمند یک حماسه است، گفت: امروز بشریت بعد از یک مقطع طولانی به یک نقطه عطف و سرنوشت‌ساز رسیده است، همه اندیشه‌ها و ادعاها فرصت عمل پیدا کرده و تمامی مکاتب آزمایش شده و به پایان راه رسیده‌اند و جهان نیازمند راه جدیدی است.
دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: امروز برای باز کردن راه در برابر بشریت و ملت ایران نیازمند حماسه تاریخ سازی هستیم که راه را باز کرده و مسیر را به ملت‌ها نشان دهد.
رییس جمهور با بیان اینکه 34 سال قبل در ایران حماسه عظیمی اتفاق افتاده و مانع بزرگی در برابر ملت ایران برداشته شد، گفت: کسی فکر نمی‌کرد که یک نظام متکی به شرق و غرب عالم را بتوان کنار گذاشت، اما در آن شرایط یک رهبر و مرد آسمانی که قلبش مالامال از عشق به انسان‌ها بود به حرکت درآمد و مانع سنگینی که کنار گذاشتن آن محال به نظر می‌آمد را در عرض چند ماه از پیش پای ملت برداشت.
دکتر احمدی نژاد افزود: انقلاب اسلامی یک حماسه بود و جوانان میدان‌دار آن حماسه بودند.
رییس جمهور با بیان اینکه دشمنان بعد از انقلاب اسلامی جنگ سنگین هشت ساله را علیه ملت ایران به راه انداختند تا حرکت کمالی این ملت را متوقف کنند،‌ اظهار داشت: تمام شیاطین دست به دست هم داده بودند و با بسیج تمام امکانات خود به مقابله به ملت ایران آمدند اما این ملت با دست خالی و با خلق یک حماسه دیگر همه طراحی‌آنان را در هم شکسته و شرایط تاریخی را به نفع ملت ایران عوض کرد.
دکتر احمدی نژاد گفت: امروز هم مستکبران، بدخواهان و کوته‌بینان که از حرکت جهشی ملت ایران در عرصه‌های مختلف نگران هستند، بسیج شدند که توقفی در حرکت ملت ایران ایجاد کنند و در این زمینه جنگ روانی سنگینی به راه انداختند و در این شرایط نیز نیازمند خلق یک حماسه هستیم.
رییس جمهور گفت: حماسه عبور از خطوط فرضی شیطان‌ساخته و شکستن حصارهای خیالی و باطل است.
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه جهان نیازمند پاکی، مهربانی و همدلی است و همه باید برای رسیدن به کمال و عزت، دست به دست هم دهند، گفت: موتور حرکتی که می‌تواند ملت‌های جهان را به حرکت درآورد، ملت ایران است، لذا همه شیاطین بسیج شدند که این موتور حرکت نکند.
رییس جمهور تصریح کرد: برپایی حماسه نیازمند هوشمندی، دل پاک و عاشق و آمادگی برای زدن به خطوط فرضی است و معلوم است آن قشر و بخشی از ملت که چنین ویژگی‌هایی را در خود ذخیره کرده، جوانان هستند.
دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه انتخابات در پیش است، اظهار داشت: انتخابات به معنای آزاد شدن انرژی عظیم یک ملت است، یک انتخابات پرشور با حضور نزدیک به 50 میلیون نفر و رییس‌جمهور با رای بالا، همه مناسبات را تغییر خواهد داد.
رییس جمهور گفت: اراده و خواست ملت است که همه معادلات را عوض می‌کند، نه سلاح و حساب‌های بانکی.
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه عده‌ای از نحوه صحبت کردن وی با مردم ایراد می‌گیرند، اظهار داشت: امام و رهبری عزیز تأکید کردند که مسئولین نوکر و خادم مردم هستند و نباید کسی خیال کند که این یک حرف فانتزی است و الله نوکری این ملت به آقایی کاخ‌های سفید، سرخ و سیاه شرف دارد.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه باید بسیاری از مناسبات کشور تغییر کند، گفت: وقتی مردم می‌خواهند با خادمان خود حرف بزنند، نگران هستند و این بخاطر این است که خیلی از جایگاه‌ها غیرواقعی است و باید عوض شود و مردم باید بتوانند از موضع برتر با خادمان خود حرف بزنند.
 
دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه عدالت یک شعار نیست و باید در روابط اجتماعی جاری شود،‌ گفت: عدالت پایه پیشرفت و جامعه و کمال و عزت انسان است و فرصت‌ها را در کشور تقسیم می‌کند تا همه رشد کنند.
رییس جمهور تصریح کرد: کسانی که باور کردند که حق بیشتری دارند و آقا و مالک مردم هستند، این باور آنها باید فرو بریزد چرا این بت و بت‌پرستی است و حماسه نوعی بت‌شکنی است و حرکتی است که هرمفهومی را سر جای خودش قرار دهد.
دکتر احمدی نژاد گفت: باور دارم که در این سال ملت ایران و پیشاپیش آنان جوانان با خروش الهی و تاریخ‌ساز و با خلق حماسه‌ای عظیم، انقلاب و ملت ایران را در مسیر عزت، پیشرفت و رسیدن به قله‌ها قرار خواهند داد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۶
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی