باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ق.ظ

اخبار متفرقه 13920217

- دفتر آیت الله سیستانی پیامک خبرساز را تکذیب کرد/ دفتر حضرت آیت الله سیستانی انتشار هر نوع پیامک منتسب به این مرجع تقلید را تکذیب کرد. در روزهای گذشته خبر مربوط به محاصره قبر حضرت رقیه سلام الله علیها و حضرت زینب سلام الله علیها در سوریه در تلفن های همراه کاربران ایرانی رد و بدل می شد که در آن از قول آیت الله سیستانی در خواست دعا و قرائت قرآن (سوره حشر) شده بود.

- پشت پرده شایعه محاصره حرم حضرت رقیه سلام الله علیها/ حرم حضرت رقیه سلام الله علیها بطور کامل توسط گروهی ایرانی اداره می شود و در واقع ایرانیان متولی آن هستند. وهابیون از اداره شدن آستان مقدس توسط ایرانیان ناراحت هستند و مایلند که ایرانیان را در این امر ناکارامد جلوه دهند و مدیریت این مکان از دست ایرانیان خارج شود. به نظر می رسد انتشار این پیامک در راستای این هدف باشد.

- نبویان: انتشار خبر دیدارم با مشایی از بی تقوایی او بود/ نبویان نماینده تهران در مجلس گفت: انتشار خبر دیدارم با مشایی از بی تقوایی او بود، اکنون تقاضا دارم نوار کامل دیدار را پخش کنند. به مشایی گفتم شما انحراف دارید، پرسید از چه؟ گفتم از اسلام! مشایی را به مناظره علنی می طلبم.

- صدای آمریکا:: موشک های ایران برای حزب الله، هدف حمله اسرائیل بود/ بنا به اعلام مقامات آمریکایی، در حمله هوایی روز پنجشنبه هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به سوریه، محموله موشک های پیشرفته زمین به زمین ایران هدف قرار گرفته شده بود که برای حزب الله ارسال شده بود.

- العربیه:: هاشمی رفسنجانی در دیدار غیر علنی با برخی از فعالان اصفهانی نسبت به نفوذ نظامیان و نیروهای امنیتی در تمام نهادها، ابراز نگرانی کرد. او همچنین از تلاش های برخی از اصولگرایان تندرو برای حذف مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

- سعیدی: تفکر کارگزاران ضربات زیادی به حرکت انقلاب وارد کرد/ علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تفکر کارگزاران ضربات زیادی به حرکت انقلاب وارد کرد. تورم 50 درصدی دوران هاشمی را فراموش نکردیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۸
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی