باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

اسفندیار رحیم‌مشایی در مراسم سوگواری شهادت حضرت امام‌هادی (ع) گفت: باوجود این‌که اسرائیل و انگلیس یکی از یکی بدتر هستند، شاهد بودیم برخی رسانه های داخلی که از بیت‌المال هم استفاده می‌کنند، با استناد به این رسانه‌ها، یک خبر دروغ و انحرافی را منتشر کردند که این شرعاً صحیح نیست.
مشایی با تکذیب این خبر منتشرشده، افزود: ما که پیوسته در مظان اتهام و اهانت هستیم؛ دیگر چرا از یک شبکه و رسانه انگلیسی که هدف آن شکاف بین ملت‌هاست، خبر منتشر می کنید؟
مشاور رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: درحالی که ما به تمام اتهامات پاسخ دادیم، متأسفانه حرف ما به گوش همه نمی‌رسد.
مشایی در ادامه، با اشاره به سکوت طولانی‌مدت خود، گفت: ما دو سال است که سکوت عمیق و گسترده کرده‌ایم. ما می‌دانستیم و می‌دانیم برنامه چیست و در آینده پشت‌پرده بعضی چیزها را خواهیم گفت.
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد افزود: امیدواریم با فضایی که در کشور پیش خواهد آمد، خیلی از مسائل را با مردم در میان بگذاریم و از آن‌ها پنهان نکنیم.
مشاور رئیس‌جمهور در توضیح این سکوت نیز اظهار داشت: فلسفه سکوت ما این است که ما از طراحی‌های آن‌ها باخبر بودیم و می‌دانستیم که آن‌ها قصد دارند تصویری بسیار مشوش و نادرست از ما ارائه کنند تا با برخوردهای بد و نهایتاً حذف ما، راه احمدی‌نژاد ادامه پیدا نکند.
مشایی تصریح کرد: ما سکوت کردیم و کنار رفتیم تا اصحاب دروغ و فریب و تهمت و کینه بیایند و در این میدان تاخت و تاز کنند؛ ولی در نهایت غبار بر آن‌ها نشست و باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشند.
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد درباره احمدی‌نژاد گفت: ما تحت مدیریت فرزند شجاع و برادر رشید ملت ایران هستیم. احمدی‌نژاد طلای 24 عیار است.
مهندس مشایی با بیان این‌که ولایت فقیه قابلیت عرضه به تمام دنیا را دارد، افزود: من 18 سال داشتم که با امام آشنا شدم و چیزی غیر از ولایت فقیه در ذهن و روحم وجود ندارد.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور در خاتمه اظهار داشت: ما برای سرمایه‌گذاری و دوام آمده‌ایم؛ ما فرصت زایش انقلاب و رویش جمهوری اسلامی هستیم؛ چراکه آمده‌ایم بمانیم و به جلو برویم. باید صبر و حوصله کنید. وقت، بسیار و راه، روشن است. محکم با هم می‌رویم. «بهار آمده برای اینکه باشد.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۸
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی