باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)

علی مطهری با اعلام اینکه درست است نسبت به بی‌انضباطی‌های مالی احمدی‌نژاد انتقاداتی به وی وارد است، عملکردش در بحث هسته‌ای قابل تقدیر است و اراده احمدی‌نژاد در انرژی هسته‌ای برای کشور موثر بود. علی مطهری در پاسخ به سؤال کار گذاشتن دستگاه شنود در محل کارش گفت: موبایل‌های همه نمایندگان مجلس شنود می‌شود. وی بیان داشت: دفتر نمایندگان مجلس محل رفت و آمد بسیاری از سیاسیون است و در دفتر کار من نیز سیاسیونی زیادی رفت و آمد دارند.

مطهری در پاسخ به این که نظر شما درباره فتنه‌گران سال ۸۸ چیست، گفت: این افراد متهم به برخی اقدامات در کشور هستند. وی اظهار داشت: نظرم را درباره این افراد در روزهای اول هم گفتم که حصر خانگی زمان مشخصی دارد در حد یک تا ۲۰ روز قابل قبول است. نماینده مردم تهران ابراز داشت: محبوس کردن این افراد در مدت سه سال بدون محاکمه، این مدت طولانی حصر شده باشند را نمی‌پسندم و آثار خوبی برای نظام ندارد.

وی بیان داشت: یکی از این افراد حال خوبی ندارد و اگر از بین برود برای نظام هزینه دارد اگر لازم است این افراد محاکمه شوند. مطهری با اشاره به اقداماتی که این افراد در عاشورا و روز دانشجو انجام دادند، گفت: تصمیم حصر طولانی مدت برای این افراد تصمیم یک طرفه است. وی اضافه کرد: من معتقدم این افراد آزاد شوند و محاکمه علنی برگزار شود تا حقایق روشن شود و اگر محکوم شوند به حکم قانون کسی اعتراضی ندارد. این نماینده مجلس ادامه داد: محاکمه آن‌ها باید همزمان با محاکمه احمدی‌نژاد انجام شود و این موضوعی است که در یکی دو ماه اول بحران نیز مطرح کردم این سه نفر باید همزمان محاکمه شوند و اگر این محاکمه در کشور انجام می‌شد کار به اینجا‌ها کشیده نمی‌شد. وی برگزاری جشن ملی را از دیگر مواردی دانست که به بحران سال ۸۸ دامن زد. مطهری بیان داشت: موسوی باید صبر می‌کرد و قانع نشد و حرف مراجع قانونی را قبول می‌کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۰
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی