باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ق.ظ

خبرهایی از خاطرات رضایی تا تدریس انجیل

دیگه چه خبر ایران را بخوانید و با خبر شوید که چه خبر است؟
دلیل محسن رضایی برای ننوشتن خاطرات جنگ
  خبر اول این که محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گردهمایی مدیران، ‌مجریان و کارشناسان جمع‌آوری، ‌تدوین محتوا و تعیین رسانه پروژه‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایجاد موزه دفاع مقدس، را کاری زینبی توصیف کرد. اما او درباره اینکه چرا خاطراتش از دوران جنگ را
نمی نویسد، گفت: «من نمی‌توانم خاطرات خود را درباره جنگ بنویسم اما در رابطه با آن حرف می‌زنم. من هنوز می‌ترسم که خاطرات خود را از جنگ بنویسم چرا که ممکن است افراد سیاسی داخلی یا خارجی از مطالب آن سوءاستفاده کنند.»



تکذیب خبر خودکشی سکینه محمدی‌آشتیانی

  خبر دیگر این که«مالک‌اشتر شریفی» رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، خبر خودکشی سکینه محمدی‌آشتیانی در زندان تبریز را تکذیب کرد. شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه آشتیانی در زندان تبریز به سر می‌برد، گفت: «زمان اجرای حکم وی مشخص نشده است.» سکینه محمدی‌آشتیانی در سال 1385 به اتهام زنای محصنه و قتل از سوی دادگاه کیفری تبریز مستنداً به مواد ٦٣ و ‌٨٣ و ‌١٠٥ قانون مجازات اسلامی به حد رجم محکوم شد و بنا بر گفته مقامات قضایی حکم وی قابل تبدیل به اعدام است.



احضاریه دادگاه برای خانواده ستار بهشتی

  شنیدیم که دادگاه مربوط به پرونده قتل «ستار بهشتی»، کارگر و وبلاگ‌نویس معترضی که در بازداشتگاه درگذشت، احضاریه‌ای برای اولیای دم فرستاده تا در دادگاهی که ۱۹ فروردین‌ماه برگزار می‌شود، شرکت کنند. «گیتی پورفاضل» وکیل خانواده ستار بهشتی با اعلام این خبر به ایرنا گفت: «اولیای دم ستار بهشتی معتقد به قتل عمد در این پرونده هستند و قتل شبه عمد را قبول ندارند.» آن‌ها پیشتر به همین دلیل از پیگیری پرونده انصراف داده بودند. ستار بهشتی ۹ آبان‌ماه سال گذشته توسط پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) نیروی انتظامی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی بازداشت شد و سه روز بعد در ۱۳ آبان‌ماه خبر مرگش اعلام شد.



تحلیل سایت توکلی از احتمال آزادی زنجانی

  با خبر شدیم که سایت «الف» متعلق به احمد توکلی در گزارشی با عنوان «احتمال آزادی بابک زنجانی از زندان» با طرح این موضوع که با گذشت حدود سه ماه از بازداشت موقت بابک زنجانی هنوز کیفرخواست اتهامی برای وی صادر نشده است؛ از احتمال آزادی او سخن گفت. در این گزارش که به منبع خبری خاصی استناد نکرده است، با بیان این که با آزاد شدن «رضا ضراب» بیم خروج زنجانی از کشور از میان رفته است و براساس قانون، تفهیم اتهام تنها در صورت ارائه شکایت امکان پذیر است؛ آمده است: «باتوجه به اینکه فعلاً از نظر قوه قضائیه ترس خروج از کشور تنها علت بازداشت وی بوده، باید انتظار داشت در صورتی که دولت مصادیق فساد مالی زنجانی را به قوه قضائیه ارائه نکند، وی بزودی از زندان آزاد شود.»



نماینده آشوریان: تدریس انجیل در ایران آزاد است

  دست آخر این که «یوناتن بت‌کلیا» نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، گفت: «سردمداران امریکا هیچ ارتباطی با مسیحیت ندارند و من شرمنده‌ام از اینکه جنایاتی در کشورهای مختلف به نام مسیحیت رخ می‌دهد. تدریس انجیل در ایران آزاد است اما در امریکا نه.» بت‌کلیا در گفت‌وگو با فارس گفت: «اقلیت‌های دینی در ایران دارای 5 نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند و این در حالیست که جمعیت اقلیت‌های دینی (پیروان مختلف) در مجموع کمتر از حد نصابی‌ است که برای داشتن یک نماینده در مجلس در قوانین کشور در نظر گرفته شده است.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۳
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی