باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ب.ظ

واقعا به رای مردم ارزش قایل هستید؟

دکتر علی مطهری* - من از همان ابتدای مجلس هشتم احساس کردم خطر بزرگی که انقلاب تهدید می‌کد برداشت‌های غلط از «ولایت فقیه»، «آزادی» و «ضد نظام» است که باعث شده خیال ‌کنیم برای «حفظ نظام» به راحتی می‌توانیم حقوق مردم را زیر پا بگذاریم.

در انتخابات 88 اصولگرایان باید عاقلانه عمل می‌کردند چرا که ما از آذرماه سال 87 به این نتیجه رسیده بودیم که ادامه دولت احمدی‌نژاد سم مهلکی برای کشور است؛ از این رو شخصا به دنبال این بودم که اصولگرایان بر روی دکتر ولایتی اجماع کنند و حتی موافقت آقایان خاتمی و هاشمی را هم گرفته بودیم، اما به یکباره عده‌ای کاسه داغ تر از آش گفتند که دل آقا با احمدی‌نژاد است و این نقطه شروع فتنه بود.

خطر برخی از اصولگراهای تندرو امروز مجلس از اصلاح‌طلبان مجلس ششم بسیار بیشتر است، خطر این جور نگاه‌ها به مراتب بیشتر از اصلاح‌طلبان است؛ چراکه اصلاح‌طلبان شاید در برخی مسائل فرهنگی اهل تساهل و تسامح باشند، اما عقل‌شان را به کار می‌برند.

در فتنه 88 احمدی نژاد به عده‌ای از بزرگان نظام هم تهمت زده شد که باید اجازه دهیم بیایند و از خود دفاع کنند؛ اگرچه همان موقع از صداوسیما خواستند اما اجازه سخن به آن‌ها ندادند.  اگر بنا بر بخشش نیست، بیایند و همه را در یک دادگاه علنی محاکمه کنند، حتی آن‌ها که بر خلاف قانون از احمدی‌نژاد دفاع می‌کردند. انتظار می‌رود از عقلای قوم که به صحنه بیایند و این موضوع را حل کنند.

باور نیوز: علی مطهری خیلی خوب برای ملت رئیس جمهور انتخاب کرده و جالب است با خیال راحت هم بیان می کند. این نشان می دهد این آقایان به رای ملت چه ارزشی قایل هستند؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۳
جمعی از نویسندگان

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی