باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

سالروز سوم تیر ۸۴ گرامی باد

امروز سوم تیر سالروز حماسه انتخابات سال ۸۴ می باشد که نقطه عطفی در تاریخ سیاسی ایران به حساب می آید و مردم از چپ و راست عبور کردند و به آرمان های امام خمینی برگشتند، دولت اصلاحات و دولت سازندگی با وضعیتی که پیش آورده بودند ایران اسلامی را به طرف اشرافیت سوق داده و طبقه حاکم را مخصوص چند خانواده و تبار نموده بودند.

حمایت های بی دریغ رهبری تحولات شگرفی را در صحنه سیاسی ایران باز نمود ولی طبقه حاکم این را بر نتافت و آشوب هایی را برای برگرداندن وضعیت بوجود آوردند که این آشوب ها صدمات جبران ناپذیری را بوجود آورد.

چراغ سبز به دشمنان باعث شد وضعیت بین المللی بر علیه ایران اسلامی رقم بخورد و قدرت های استکباری را به تغییر از داخل امیدوار سازد چون می دانستند ایران را با تهدیدات خارجی نخواهند توانست مهار نمایند.

در حال حاضر به خاطر شرایط بین المللی بار دیگر اشرافیت داخلی امیدوار به برگشت به قدرت هستند غافل از اینکه جبهه انقلاب اسلامی در داخل متشکل تر شده و بر عکس دوره های گذشته رقابت ها به درون گفتمانی تغییر یافته است.

دولت روحانی با شعار های انقلاب و در وضعیتی شکننده به پیروزی رسید که حاصل بد عمل کردن نیروهای خودی بود بنابراین باید نقاط ضعف را بر طرف نموده و از بروز چنین وضعیتی پیشگیری گردد.

البته دایره وجودی گفتمان انقلاب اسلامی آنقدر گسترده است که تمام گروه های علاقمند به انقلاب اسلامی را شامل می شود و خطوط قرمز آن در پیام هشت ماده ای امام خامنه ای در تعریف اصولگرایی آمده است. به همین خاطر محبوبیت ۱۷ در صدی در مقابل ۸۳ درصد قابل دوام نبوده و وضعیت گذار را نشان می دهد. بهتر است نیروهای انقلاب اسلامی همدیگر را تحمل نموده و از اتهام زنی به همدیگر بپرهیزند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
جمعی از نویسندگان

نظرات (۱)

سلام.وبلاگت خیلی عالیه.دوست دارم با هم دوست بشیم و برای همیشه به مطالب وبسایت هم نظر بدیم.

آدرس سایتم : www.parska.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی