باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۸ ب.ظ

منا و فاجعه ای خونبار

برگرفته از وبلاگ در راه نوشته محمود حسن پور (darrahe.blogfa.com):

قرار بود مطالبی در باره عید قربان و عید غدیر خم بنویسم فاجعه منا چنان بهت زده ام کرد که قلم یارای همراهی نداشت و با چشمانی گریان و بغضی سنگین در فکر فرو رفته بودم که چگونه می توان انتقام حجاج بی گناه، این مهمانان خدا را در حرم امن الهی از حکومت آل سعود لعین گرفت؟

حکومتی که از اول تاسیس بر ضرر امت اسلام قدم برداشته و تخم نفاق و کینه را در دل های مومنین پراکنده است. دشمنی با امت اسلام و دوستی با شیطان بزرگ از بزرگترین شاخصه های این حکومت ننگین است. آشوب در لبنان، فتنه در پاکستان، جنگ در سوریه و عراق و یمن و بدنام کردن اسلام در جهان حاصل این فرقه وهابی است که می توان گفت نماینده بریتانیا این روباه پیر در بین امت اسلام است.

هم سنخی وهابیت و صهیونیسم از این بابت قابل تحلیل است همچنین نطفه و شکل گیری این دو غده سرطانی از کاخ ملکه انگلیس گرفته شده است. چاره ای برای امت اسلام باقی نمانده است تا هر دوی این غده را از تن و جان امت اسلام بکنند و از بین ببرند. آیا به نظر شما چاره ای دیگر برای امت اسلام مانده است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی