باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ق.ظ

ناکامی عناصر بدنام اصلاحات

چنانچه مستحضر هستید با وجود مخالفت سیاسیون با برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، این انتخابات با موفقیت در سال ۹۱ برگزار گردید.

نتایج انتخابات با آرای تقریبا ۵۰-۵۰ نصیب روحانی گردید، اما شوراها وضعیت دیگری داشتند: ناکامی مطلق عناصر بدنام اصلاحات! آن هم با وجود اینکه تقریبا احراز صلاحیتی در کار نبود و به شرایط حداقلی حداقلی اکتفا شده بود.

شاید در شهرهای بزرگ به چشم نیاید ولی در شهرهای کوچک که اکثرا با رای ۱۰۰۰ نفری شوراها انتخاب می شود نمود بهتری داشت مردم به این عناصر بدنام که حتی در دفتر تبلیغاتی حسن روحانی حضور داشتند رای ندادند که با سیل فحش و ناسزا گویی به مردم توسط این افراد در مجالس عمومی و خصوصی مواجه بودیم که بله مردم نمی فهمند، مردم نادان هستند، مردم استبداد زده هستند و ...

اما درایت و سیاست مردم، در همین جمع های کوچک قابل فهمتر و درک است، مردم به کسانی رای می دهند که به فکر مردم هستند و با مردم زندگی می کنند.

مردم به کسانی که برای اهداف پلید سیاسی شان از مردم بریده و در شهرهای بزرگ مقیم شده اند و سعی دارند با افکار شبه روشن فکری و فیلسوف مأبانه برای مردم قیمومیت کنند توجهی نمی کنند و برای شان تره هم خورد نمی کنند.

در چند روز اخیر به خاطر دفاع جانانه باور نیوز از انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران، سیل تهمت ها وفحش ها توسط این افراد به سمت ادمین(admin) باور نیوز ( @Hajerezvan) سرازیر شده است که نشان از نشانه گیری دقیق باور نیوز همانند سال های اخیر می باشد.

باور نیوز با مشی فراجناحی، در سال های اخیر بخصوص ۸۴ به بعد نشان داده است با خدا باوری، مردم باوری و خود باوری و شعار ما می توانیم، می توان ناکردنی ها را تبدیل به شدن کرد.

مبارزه سخت با بی عدالتی ها و شکست سخت عناصر ۱۵ گانه آنها در منطقه که منجر به بدنامی و رسوایی سیاسی برای عناصر نامطلوب حتی از درون جبهه اصولگرایی شد باید درس خوبی برای عناصر بدنام اصلاحات باشد که در مقایسه با آنها عددی به حساب نمی آیند که صد البته این مبارزه با قدرت و قوت ادامه دارد و تا وصول به نتیجه مطلوب هرگز متوقف نخواهد شد و عناصر فرصت طلب و خلافکار نباید از لبه تیز شمشیر عدالت خواهی نشریات در امان باشند.


https://telegram.me/bavarnews

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۱
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی