باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ق.ظ

هجمه ناجوانمردانه دشمن به ارزش های اسلامی

دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به ارزش های اسلامی استفاده می کند و می خواهد ضربات دریافتی از موج انقلاب اسلامی را با کم رنگ کردن ارزش های اسلامی پاسخ دهد. 

برای این کار در مرحله اول افکار آماده و مهیا را شکار می کند تا هم کار را بدون سر و صدا انجام دهد و هم کم هزینه باشد.

هجمه به روزه داری، حجاب، قوانین موجود در جمهوری اسلامی و ارکان نظام و احکام قضایی از جمله این ترفند هاست.

پیاده نظام دشمن اکثرا افرادی هستند که علاقه شدیدی به روشنفکر مآبی دارند و سعی می کنند با کپی و انتشار مجدد جملات و حملات ساخته شده خود را به منصه ظهور برسانند.

امکانات ارزانی همانند تلگرام و فضای مجازی این فرصت را به این افراد می دهد تا بدون مزد و با مزد وارد این عرصه شوند و در این تاخت و تاز و هجمه شرکت کنند.

اگر دقت کنید اکثر این افراد متوجه نیستند مطالبی که بیان می کنند جواب مستدل و علمی دارند و به نوعی برای خواننده مطلع، بیسوادی خود را نشان می دهند و جالب اینجاست که نقل کننده گان این مطالب از همه قشرها هستند از تحصیل کردگان دانشگاه و حوزه!

تحصیل کردگان حوزه که در این عرصه خود را بروز می دهند اکثرا از طلابی هستند که سطوح را گذرانده و جهت تبلیغ عازم مناطق خود شده اند و ارتباط علمی چندانی با حوزه های علمیه ندارند و همانند روحانیون درباری زمان طاغوت تمام هم و غم شان دنیا و مادیات بوده است و اگر فرصت می یافتند در جایی استخدام و راضی به مستمری می شدند و اما طیف دانشگاهی این جماعت هم اکثرا از بیسوادان و کم اطلاع های دینی هستند و نتوانسته اند از محیط دانشگاه متون دینی را دریافت نمایند و در یک شاخه خاصی مدرک و تخصص گرفته اند و حالا با عناوین پر طمطراق ولی بی اطلاع در جامعه حاضر شده اند.

یکی از عیوب محیط های مجازی بمباران مطالب کپی و باز نشری است و این فرصتی برای این جماعت ایجاد کرده تا بتوانند عقده های خود را خالی کنند و اگر جوابی داده شود می گویند اجازه نمی دهید در این محیط هم راحت باشیم؟

به هر حال آنهایی که احساس وظیفه می کنند به خود جرأت می دهند در مقابل این جماعت بایستند و جوابی اجمالی و تلگرافی و ساندویجی بدهند تا لااقل پی به بیسوادی خود ببرند و حداقل از همین محیط مجازی جواب های مبسوط به شبهات خود، را بیابند.

در مواجهه با این جماعت آدم احساس دل تنگی می کند و ضرورت بازنگری در دروس دانشگاهی بخصوص در رشته هایی همانند پزشکی و توجه به واحدهای علوم انسانی در این رشته احساس می شود و از طرف دیگر، ضرورت دارد حوزه ها نسبت به طلاب کم سواد بی تفاوت نبوده و ارزیابی های سالانه و دوره های آموزشی برای این افراد را به عنوان یک ضرورت پیگیری نماید.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۱
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی