باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ

ابن الوقت ها

لغت نامه دهخدا ابن الوقت را فرصت طلب معنا کرده و صوفیان از هر فرصتی استفاده می کنند تا وقت را از دست ندهند و یوسف انصاری رمانی نوشته و ابن الوقت را برای هویت یابی و یافتن شخصیت فردی بکار برده است. اما ابن الوقت در باور نیوز فردی است که در یک اداره امنیتی کار می کند در دولت احمدی نژاد بخشدار می شود و در هنگامه بخشداری از فرصت استفاده می کند و خانمش را برای تدریس به دانشگاه می فرستد و ۶ واحد تدریس می کند و ۱۸ واحد پول می گیرد. این ابن الوقت دوباره به اداره امنیتی بر می گردد و اینبار خانمش را هیأت علمی می کند و در دولت روحانی از اداره به آموزش دانشگاه تغییر شغل می دهد و حالا هوس کرده است دکتر شود و به یک رییس دانشگاه متخلف عزل شده متوسل می شود تا این ابن الوقت دکتری بگیرد و آن رییس معزول متخلف که حالا معاونت آموزشی یک دانشگاهی را به عهده دارد دوباره برگردد رییس دانشگاهی شود که ۷۸ بند تخلف از ایشان ثبت شده است.

باور نیوز در مواجهه با متخلفان چپ و راست نمی شناسد همان اندازه که تخلفات نماینده رد صلاحیت شده اصولگرا را پیگیری نمود به همان اندازه تخلفات رییس دانشگاه کت و شلوار سبز پوش فتنه ۸۸ اصلاح طلب را پیگیری نموده است.

آنهایی که ردای مبارزه با مفاسد را پوشیده اند باید در صراط مستقیم انقلاب اسلامی باشند تا بفهمند مبارزه و انقلابی بودن یعنی چه؟ و گرنه در دام جناح بازی ها و بازی قدرت گرفتار خواهند شد و نقش ابن الوقت ها را هم نخواهند دید.

فرصت طلب ها و ابن الوقت ها یکی از خطرناکترین عناصر نفوذی در ادارات و نظام هستند و برای شناختن آنها خیلی باید بصیر بود و گرنه بوقلمون صفتی آنها خیلی فریبنده است. هنگام نماز گردن کج کرده و از نوافل نمی گذرند و در بحث های آزاد لیبرال ترین افراد هستند.


https://telegram.me/bavarnews

http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی