باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷ ق.ظ

ما بیشماریم

📝 مهندس محمود حسن پور

با وجود اینکه بهمن ماه دومین ماه زمستان است اما بخاطر پیروزی انقلاب اسلامی و گرمای شور و نشاط انقلابی یکی از گرمترین ماه های سال محسوب می شود و جنب و جوش مخصوصی در این ماه مشاهده می شود تمام گروه ها، احزاب و اقشار مردم به نوعی بهمن ماه را سر آغاز تحولی عظیم در جهان می دانند چه آنهایی که ماهیت انقلاب را اسلامی می دانند و چه آنهایی که التقاطی از ملیت و مذهب و شور انقلابی.
چیزی که غیر قابل انکار است یکپارچگی مردم و شعارهای نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی است و همین امر هم در بحث های خبرگان قانون اساسی دیده می شود که چند ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن در نوع حکومت بحث گردید و در نهایت در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ با رای آری مردم به جمهوری اسلامی در روز رفراندم تثبیت گردید هر چند گروه هایی همانند منافقین و ملی-مذهبی ها با بهانه های مختلف از جمع مردم جدا شدند و ساز دیگری زدند و در این اواخر هم عده ای خسته و بریده از انقلاب با آنها هم پیمان شدند، اما چیزی که جهان در جلو چشم خود دارد یکپارچگی مردم ایران است که در مراسماتی نظیر ۲۲ بهمن هر سال قابل مشاهده است.
این مردم در صحنه های مختلف خود را نشان داده اند و انتخابات یکی از این صحنه ها است و مسأله مهم حراست از دست آوردهای انقلاب اسلامی است که بدون تشکل و انسجام نیروهای انقلاب امری محال می باشد. نیروهای انقلاب باید در انتخابات شوراها، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری منسجم و یکپارچه عمل کنند و نباید اجازه دهند نیروهای پراکنده و مخالف که از فرصت های انقلاب اسلامی بهره می برند از حرکت توده ای مردم سوء استفاده کرده و مردم را فریب دهند.
انتخابات شوراهاست که می تواند رویش های جدید انقلاب اسلامی را برای مدیریت جامعه نشان داده و به سطوح دیگر ارتقا دهد، ساده انگاری و ساده لوحی است که فکر کنیم دشمن بیکار نشسته و نمی خواهد از این فرصت عظیم سوء استفاده نکند.
استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا با هم فکری و همکاری انگلیس و فرانسه در فکر تسلط مجدد بر ایران اسلامی هستند و امید شان نیروهای غربگرا و پسماندهای کم سوی رژیم منحوس پهلوی و منافقین بوده که ایام انتخابات را بهترین فرصت برای خود می دانند.
بنابراین بیایید بدور از حب و بغض ها و جناح بندی ها به اصل انقلاب اسلامی بیاندیشیم که همه چیزش مردم بی شماری است که در تمام صحنه ها حاضر می شوند و دشمن را مأیوس می سازند.

https://telegram.me/bavarnews
http://bavarnews.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی