باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۲۰ ق.ظ

شکست دوباره آمریکا

آمریکا بار دیگر به همراه همپیمانان خود در ایران شکست خورد و نتوانست کاری پیش ببرد اغتشاشاتی که از 10 دی با فراخوان گسترده رسانه های همپیمان آمریکا در ایران شروع شده بود نتیجه عکس داد و همه اقشار و گروه های سیاسی را در کنار هم قرار داد.


فاصله ای که با بی بصیرتی خواص در فتنه های 78 و 88 در بین گروه های سیاسی ایجاد و دشمن را به طمع انداخته بود کم شد و چپ و راست با صدور اطلاعیه مردم را به مقابله با داعشی های وطنی فراخواندند و رئیس جمهور اعتدالی را وادار کرد تا بگوید کاری نکنید که 80 میلیون ایرانی را به خیابان ها بکشیم. بعضی از سران فتنه که در سال 88 نمی خواستند نقش دشمن در اغتشاشات را بپذیرند اطلاعیه دادند و پذیرفتند که دشمن با برنامه ریزی قصد براندازی نظام را دارد و گرنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ساز و کارهای لازم برای رسیدگی به اعتراضات را دارد.


هر چند اتحاد گروه های سیاسی لازم بود اما کافی نیست و بصیرت بیشتری می طلبد نباید اجازه دهیم دشمنان برای ما برنامه ریزی و توطئه چینی کنند و ما همه یکپارچه و متحد باید از انقلاب اسلامی دفاع کنیم و اگر نواقصی وجود دارد آنها را در جهت توانمندسازی قدرت ملی و بین المللی خود بر طرف نماییم.


شکست دوباره آمریکا باید برای ما عبرت باشد و از کید شیطان بزرگ غافل نباشیم که دوباره توطئه خواهد چید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۳
جمعی از نویسندگان

نظرات (۱)

۱۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۳ محمدحسین بیات
و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی