باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۰۸ ق.ظ

نگاه به بیرون در هر زمینه ای!

اغتشاشات چند روزه ای که از ۱۰ دی شروع و در ۱۳ دی بار دیگر با حضور مردم خاتمه یافت ما را واداشت نگاهی به درون بیاندازیم و کمی و کاستی ها را بسنجیم. با وجود نرم افزارهای ارتباطی داخلی یک عده اصرار به استفاده از نرم افزارهای خارجی دارند و کسب و کارهای شان را با این نرم افزارهای خارجی تنظیم می کنند. هشدارهای دو دهه ای امام خامنه ای در این زمینه در گوش جانمان طنین انداز است و مدیریت فضای مجازی و اهتمام به راه اندازی شبکه ملی و سرمایه گذاری و مدیریت این فضا بطوری که بتواند اشتغال ایجاد کند و تولید ملی ما را بالا ببرد.


همانطوریکه اعلام شده ۴۰ میلیون کاربر اینترنت داریم و ۹۰ درصد استفاده کنندگان نیازمند ارتباطات داخلی است وکسب و کارها هم در سطح ملی صورت می گیرد با این وضعیت چرا ما نباید از شبکه ملی استفاده کنیم و بسترهای لازم را ایجاد نکنیم؟


متخصصان نرم افزار و آی تی در این کشور بیکار هستند و در حد تایپیست و تبلیغاتچی کار می کنند آنوقت ما بیش از ۴۰ میلیون به ظرفیت بازار خارجی اضافه می کنیم!


نگاه به خارج در هر زمینه ای یک مد شده و حالا یک هفته است همه منتظر باز شدن تلگرام و بازگشت به آن هستند و در این میان نرم افزارهای پیام رسان سروش و آی گپ و گپ با کلی امکانات رها شده اند و کسی از دولتی ها نیست سنگ آنها را به سینه بزند!


زمانی که دانشجویانی همانند شهید سید حسین علم الهدی که سالگرد شهادت شان ۱۶ دی بود اسلحه بدست گرفتند و جان خود را در طبق اخلاص گرفتند شاید به این فکر می کردند که با ایستادن در مقابل دشمن روزی برسد که دانشجویان این کشور بتوانند با خیال راحت به تولید و کسب افتخار بیاندیشند و با اینکار به قدرت ملی کمک نمایند.


با چشم دوختن به خارج کاری پیش نخواهد رفت و شرکت های دانش بنیان نرم افزاری و سخت افزاری در جا خواهند زد فقط با توجه و همت مسؤولان است که می توان کاری کرد کارستان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۷
جمعی از نویسندگان

نظرات (۱)

۱۷ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۰ جواد جواتی
ایجاد سودا نکن
سرمو میکوبم در و دیوار از دست این مملکت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی