باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

باورنیوز

باورنیوز اولین رسانه الکترونیکی دانشگاهی برای تمام فصل ها و نسل ها

مجله دانشگاهی باور نیوز
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۲۸ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۰ - mr point
    :)
جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ

باور ما این است

ما بر اساس آموزه های دینی و باور اسلامی و ایرانی قصدمان شکوفایی منطقه و کشور است و خدای ناکرده قصد نداریم کاری بکنیم که کسی آسیبی ببیند و یا دچار خسارتی شود و یا از دست و زبان ما برنجد بنابر این ارزش دادن به نیروهای مستعد و ارزشی و دارای تعهد و تخصص از باورهای ماست. ما اعتقاد داریم در یک جامعه اسلامی و ایده آل ان اکرمکم عند الله ملاک بوده و در بین مومنین هم چنین باشد و خدای ناکرده افراد خناس و عیب جو و مزور نتوانند در جامعه جولان بدهند. ویل لکل همزه لمزه (الهمزه 1) وای بر غیبت کننده عیب جو از این بابت است که بدگویی در پشت سر و بدگویی در پیش رو به یک اندازه مورد شماتت و نکوهش است کسانی که در پشت سر مردم را تخریب می کنند و با گوش خودت می شنوی نمی توانند مورد اعتماد باشند هر چند ملبس به لباس روحانیت باشند و کسانی که بدون دلیل جوان مردم را که زحمت کشیده و مدارج عالی تحصیلی را طی نموده در فضای واقعی و مجازی تخریب نماد فرقی با هم ندارند هر دو مورد نفرین و خطاب هلاکت خداوند متعال هستند.


آیا چنین کسانی قابل اعتماد هستند و می توانند در راهبری و هدایت جامعه موفق شوند؟ مسلما پاسخ هر مخاطب با انصافی نه است. جامعه ما امروز دچار مشکل ارزشیابی و ارزشدهی است و در بیشتر بخش ها این مشکل را مشاهده می کنیم و مر دم و مسئولین به یک اندازه در این زمینه مقصر هستند. در برهه حساس انتخابات می بینیم کسانی مورد توجه مردم هستند که بیگانگان به آنها امید بسته اند و حرف آنها به دل دشمن می نشیند و در بحبوحه مسئولیت می بینیم کسانی روی کار می آیند که اعتقادی به خدمت کردن برای مردم ندارند. مشکل کجاست؟


به اعتقاد و باور ما باید مشکلات را ریشه یابی کرد و ریشه مشکلات را باید پیدا نمود مشکل که پیدا شد باید مشکل را برطرف نمود تا هم اعتماد مردم جلب شود و اعتقادات مردم محکم گردد وقتی با یک متخلف که اسناد آن در دست همه متولیان امر موجود می باشد برخورد نشود مردم سلب اعتماد می شوند و اعتقادات شان خدشه دار می گردد.


سلب اعتماد و پایین آمدن اعتقادات نظام های ارزشدهی و ارزشیابی را دچار اختلال می کنند و دور و تسلسل انتخاب بد و بد عمل کردن را به دنبال دارد.


ما از اول در این فضا قصد نداشته و نداریم وارد مصادیق شویم و هدف مان این است که حاصل باور اسلامی و ایرانی و یا همان باور ایمانی را به نمایش بگذاریم که الحمدلله در طول چهل سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی کم نبوده و کارنامه درخشان جمهوری اسلامی ایران آن را به خوبی نشان می دهد.


حاصل باور اسلامی و ایرانی در چهل سالگی انقلاب اسلامی چه از نظر علمی و چه از انسانی آنقدر زیاد است که بتوان سالیان سال بر روی آن مانور داد اما مشکلاتی هم داریم که فقط با عمل خالصانه و ایمان قوی می توان از عهده آنها بر آمد که به تفکر بسیجی و جهادی مشهور شده است. ما منکر عیب و ایراد نیستیم و اگر مطلب ناخوشایندی هم در اینجا مطرح می شود از این بابت است که اسلام و انقلاب اسلامی شایسته آن است که حتی یک لکه سیاه هم روی آن نباشد.


ما از اینکه حتی مخالفی در جامعه اسلامی دچار مشکل شود ناراحت هستیم چه برسد به کسی که موافق جامعه اسلامی باشد. اما دشمن بیکار ننشسته و هر روز با مطالعه جامعه و پیدا کردن نقطه ضعف های آن، روی آنها برنامه ریزی می کند تا بلکه بتواند جامعه انقلابی ما را به انحطاط بکشد. راه چاره چیست؟ راه چاره این است که ما با روشنگری، نگذاریم دشمنان و افراد متخلف در این جامعه به اهداف پلید نظام سلطه جامه عمل بپوشانند.


یک آدم سالم از سلامت و امنیت خوشش می آید و اما یک آدم ناسالم همیشه دنبال مخدوش کردن جامعه و بر هم زدن امنیت است. امروز رهبری های داهیانه امام خامنه ای دوست و دشمن را متحیر کرده است و آنچه را که امام خمینی در 10 سال پایه گذاری نمود امام خامنه ای در 30 سال به پیش برده است و شایسته نیست لکه های ننگ و سیاه در یک دانشگاه و یا در یک نهاد و یا در یک زندان و دادگاه و یا در مدرسه و دولت و یا در روحانیت آن را کم رنگ نماید. همه مسئول هستیم و در پیشگاه خداوندی و شهیدان مان باید پاسخگو باشیم.


ما از مطالبات و پیگیری هایمان دست بر نخواهیم داشت و تا نفس در بدن داریم با تفکر بسیجی و جهادی پیش خواهیم رفت و اطمینان قلبی داریم که خداوند متعال دشمنان ما را رسوا خواهد کرد و ذلیل و خوار خواهند شد و ما روسفید خواهیم بود. ان شاء الله

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۳
جمعی از نویسندگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی